Esso Extras Contact

Contactgegevens vragen, diefstal, verlies 

Last update: 20-02-2020

Als klant van Esso kan je gratis Esso Extras sparen. Wanneer je vragen of opmerkingen hebt over Esso Extras of wanneer je kaart is verloren of gestolen kan er contact met de Esso Extras helpdesk worden opgenomen. Ook zijn er online mogelijkheden om in contact te komen met Esso Extras. Onderstaand zijn alle contactmogelijkheden op een rij gezet.

Vragen of opmerkingen

Voor vragen of opmerkingen kan er contact worden opgenomen met de helpdesk via het telefoonnummer 0485-799000. Voor het telefoonnummer geldt het lokale tarief. Normaal gesproken is de helpdesk geopend van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Tijdens de feestdagen is de helpdesk meestal gesloten.

Verlies, diefstal of defect

Bij verlies of diefstal van je Esso Extras kaart is het raadzaam om dit direct te melden. Ook het blokkeren van je account kan zinvol zijn. Behalve het telefonisch melden aan de helpdesk zijn er nog andere manieren:

  • Via de Esso app
  • Via de Esso Extras website

 

Om de kaart en/of account te laten blokkeren is inloggen noodzakelijk. Esso houdt zich hierbij niet verantwoordelijk voor het eventuele verlies van Esso Extras punten indien er punten zijn verloren voordat de kaart is geblokkeerd. Punten raken overigens niet verloren door het blokkeren op zich, deze punten worden namelijk direct overgeschreven naar een nieuw digitaal kaartnummer waarmee je direct verder kunt sparen. Als je toch liever een kunststof kaart wilt kan deze worden opgehaald bij een van de Esso tankstations waarna je je de kaart kunt koppelen aan je saldo via de website van Esso Extras.

Wijzigen persoonsgegevens

Het wijzigen van persoonsgegevens gaat ook via de website van Esso Extras. Ook het invullen van een wijzigingsformulier is een mogelijkheid. Het wijzigingsformulier kan worden opgehaald bij een deelnemend Esso tankstation.